Jäta vahele

HR Eesti OÜ ÜLDTINGIMUSED

Kehtivad alates: 01.07.2025

HR Eesti OÜ tööelutoe teenused on suunatud töötajatele, kes vajavad professionaalset tööõiguslikku tuge ja nõustamist oma tööalaste õiguste ja kohustuste küsimustes. Pakume tööõigusalast nõustamist, tööandja dokumentide analüüsi, juriidiliste vastuste ja seisukohtade koostamist ning esindamist töövaidluskomisjonis. Kõik teenused on tasulised ja osutatakse üksnes sõlmitud lepingu või kinnitatud tellimuse alusel. Teenuste eesmärk on anda töötajale teadlik ja põhjendatud tugi töövaidluste ennetamisel ja lahendamisel, kuid me ei saa tagada konkreetse vaidluse lõpptulemust.

  1. MÕISTED
  • Teenusepakkuja – HR Eesti OÜ (registrikood 17081557, edaspidi “HR Eesti”)
  • Klient – teovõimeline füüsiline isik, kes on sõlminud Teenusepakkujaga lepingu tööelutoe teenuste kasutamiseks.
  • Teenused – Teenusepakkuja poolt osutatavad tööelutoe ja tööõiguslikud nõustamisteenused vastavalt Lepingu tingimustele ja kehtivale hinnakirjale.
  • Leping – Teenusepakkuja ja Kliendi vaheline kokkulepe Teenuste kasutamiseks, mis koosneb eritingimustest, üldtingimustest ning kehtivast hinnakirjast.
  • Pakett – Teenuste kogum, mille sisu ja ulatus on määratletud Teenusepakkuja teenuste kirjelduses ja hinnakirjas. Paketid on: START, PLUS, MAX ja JUHTUM.
  • Teenustasu – rahaline tasu, mille Klient tasub Teenusepakkujale valitud Paketi või juhtumipõhise Teenuse eest vastavalt kehtivale hinnakirjale.
  1. LEPINGU SÕLMIMINE
  • Leping Teenusepakkuja ja Kliendi vahel sõlmitakse elektrooniliselt Teenusepakkuja koduleheküljel, kus Klient kinnitab lepingutingimuste, hinnakirja ja privaatsuspoliitika aktsepteerimise ning tasub Teenustasu.
  • Leping loetakse sõlmituks hetkest, mil Klient on edukalt tasunud Teenustasu ja Teenusepakkuja on selle kohta väljastanud Kliendi e-posti aadressile kinnituse.
  • Pärast Teenustasu laekumist saadab Teenusepakkuja Kliendile tellimuse kinnituse ja Lepingu üldtingimused Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile.
  1. TEENUSTE KASUTAMINE
  • Teenuseid osutatakse vastavalt Kliendi poolt valitud paketile või juhtumipõhiselt Kliendiga eelnevalt kokku lepitud mahus ja tingimustel.
  • Teenuste täpne sisu, ulatus ja tingimused on kirjeldatud Teenusepakkuja veebilehel ning iga paketi kirjelduses, mis on Lepingu lahutamatu osa.
  • Klient on kohustatud esitama Teenusepakkujale kõik korrektsed, täielikud ja tõesed andmed ning dokumendid, mis on vajalikud teenuste nõuetekohaseks osutamiseks. Teenusepakkujal on õigus teenuse osutamine peatada või piirata, kui Klient ei esita vajalikke andmeid või esitab ebaõigeid andmeid.
  • Teenuseid ei osutata töövaidluse või muu õigusalase probleemi suhtes, mille menetlus või vaidlus on Kliendi tellimuse esitamise hetkeks lõplikult lahendatud või mille lahendamine ei ole enam võimalik, välja arvatud juhul, kui Teenusepakkuja ja Klient on selles eelnevalt kirjalikult kokku leppinud.
  1. TEENUSTASU JA TASUMISE KORD
  • Klient kohustub tasuma teenustasu täies ulatuses enne teenuse osutamise alustamist vastavalt Teenusepakkuja kehtivale hinnakirjale.
  • Igakuiste pakettide puhul toimub teenustasu arveldamine automaatselt iga kuu kuni paketi kehtivuse lõpuni. JUHTUM-põhise teenuse eest tasutakse ühekordse maksega enne teenuse osutamise algust.
  • Teenustasu ei tagastata, välja arvatud juhul, kui Teenusepakkuja ei ole alustanud teenuse osutamist ja Klient on esitanud kirjaliku avalduse lepingust taganemiseks 14 päeva jooksul alates lepingu sõlmimisest.
  • Kõik Teenusepakkuja kodulehel või muudes kanalites esitatud teenustasud on käibemaksuta. Juhul, kui Teenusepakkuja saab käibemaksukohustuslaseks, lisandub teenustasudele seaduses ettenähtud käibemaks.
  1. KLIENDI KOHUSTUSED
  • Klient kohustub tegema Teenusepakkujaga igakülgset koostööd, esitama kõik nõutud andmed, dokumendid ja selgitused õigel ajal ning kinnitab, et kogu esitatud info on õige ja täielik. Teenusepakkujal on õigus katkestada teenuse osutamine või keelduda teenusest, kui Klient ei tee piisavat koostööd.
  • Klient on kohustatud viivitamata informeerima Teenusepakkujat kõigist asjaoludest, sündmustest või muudatustest, mis võivad mõjutada tema tööõiguslikku olukorda või potentsiaalset töövaidlust, sealhulgas kui tööandja esitab uue seisukoha, ettepaneku, kutse läbirääkimistele, lepingu või muu dokumendi. Selline teavitamine peab toimuma kohe pärast vastava info või dokumendi saamist.
  • Klient kohustub säilitama kõik temale saadetud või temalt nõutud tõendid, dokumendid ja info, mida võib vaja minna teenuse osutamisel või vaidluse lahendamisel.
  • Klient kohustub tasuma teenustasu vastavalt lepingus ja hinnakirjas sätestatud tingimustele ning tähtaegadel.
  • Klient kinnitab, et on teadlik ning nõustub, et Teenusepakkuja annab õigusalast nõustamist ja tuge, kuid ei anna garantiid konkreetse vaidluse või töövaidluskomisjoni menetluse positiivse lahendi saavutamiseks.
  1. TEENUSEPAKKUJA KOHUSTUSED
  • Teenusepakkuja kohustub osutama teenuseid professionaalselt, hoolikalt ning heade äritavade ja kehtivate õigusnormide alusel.
  • Teenusepakkuja kohustub hoidma Kliendi poolt edastatud andmeid ja dokumente konfidentsiaalsena ning kasutama neid üksnes teenuse osutamiseks. Andmete töötlemine toimub vastavalt Teenusepakkuja kehtestatud privaatsustingimustele, mis on kättesaadavad Teenusepakkuja veebilehel.
  • Teenusepakkujal on õigus vajadusel kaasata teenuse osutamisse pädevaid kolmandaid isikuid, sh spetsialiste või koostööpartnereid, informeerides sellest Klienti.
  1. POOLTE VASTUTUS JA ÕIGUSED
  • Teenusepakkuja vastutab teenuse osutamisel ainult oma süülise rikkumise eest. Teenusepakkuja ei vastuta Kliendile tekkinud kahju eest, kui kahju on põhjustatud:
  • Kliendi poolt esitatud ebatäpsete või puudulike andmete tõttu;
    • asjaolude tõttu, mis ei ole Teenusepakkuja kontrolli all (sh vääramatu jõud, Kliendi tegevus või tegevusetus);
    • töövaidluse või muu vaidluse lahendamisel sõltumatute organite (töövaidluskomisjon) otsusest.
  • Klient vastutab selle eest, et:
    • Teenusepakkujale esitatud andmed ja dokumendid on õiged, tõesed ja ajakohased;
    • Teenuse kasutamisel järgitakse lepingutingimusi ja Kliendi antud info vastab tegelikkusele.
  • Klientil on õigus:
    • saada nõuetekohast nõustamisteenust vastavalt valitud paketile või juhtumikokkuleppele;
    • esitada Teenusepakkujale pretensioon teenuse puuduste kohta mõistliku aja jooksul pärast teenuse osutamist.
  • Teenusepakkujal on õigus:
    • peatada või lõpetada teenuse osutamine, kui Klient rikub lepingutingimusi või esitab ebaõigeid andmeid;
    • muuta üldtingimusi kooskõlas punktiga 14.
  • Teenusepakkuja ei vastuta Kliendile saamata jäänud tulu, mainekahju või muude kaudsete kahjude eest, välja arvatud juhul, kui kahju on põhjustatud Teenusepakkuja tahtlikust või raskest hooletusest.
  • Teenusepakkuja osutab teenuseid vaid tsiviilõiguse raames ning ei esinda ega nõusta Klienti karistus-, haldus- või pankrotimenetluses ega muudes riigiasutustes peale töövaidluskomisjoni.

8. ÕIGUSABI PÕHJENDATUSE JA TULEMUSLIKKUSE HINDAMINE

  • HR Eesti OÜ osutab tööõiguslikku nõustamist ja töövaidluskomisjonis esindamist üksnes juhul, kui Kliendi esitatud andmete ja dokumentide alusel on nõue või vastuväide õiguslikult põhjendatud ning selle menetlemisel on realistlikud väljavaated tulemuse saavutamiseks.
  • Kui Teenusepakkuja hinnangul puuduvad nõude või vastuväite õiguslikud alused või tõendid, teavitab Teenusepakkuja sellest Klienti. Sellisel juhul on Teenusepakkujal õigus keelduda teenuse osutamisest või esindamisest töövaidluskomisjonis.
  • Teenusepakkujal on õigus nõuda Kliendilt täiendavaid dokumente või selgitusi ja teha nende põhjal kordushindamine enne edasise teenuse osutamist.
  • Teenusepakkuja ei vastuta töövaidluse lõpptulemuse eest ning ei anna garantiid nõude rahuldamiseks või vastuväite rahuldamata jätmiseks. Teenusepakkuja kohustus piirdub professionaalse ja hoolika õigusalase nõustamise ja esindamisega Kliendi esitatud info ja tõendite alusel.

 9. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

  • Teenusepakkuja töötleb Kliendi isikuandmeid kooskõlas kehtivate andmekaitse nõuete ja Teenusepakkuja privaatsuspoliitikaga, mis on kättesaadav aadressil: https://hreesti.ee/privaatsuspoliitika/.
  • Klient kinnitab, et on privaatsuspoliitikaga tutvunud ning nõustub oma isikuandmete töötlemisega Teenuse osutamiseks vajalikus ulatuses.
  1. VÄÄRAMATU JÕUD
  • Teenusepakkuja ei vastuta teenuse osutamise takistuste või viivituste eest, mis on põhjustatud vääramatust jõust, sealhulgas loodusõnnetused, sõjad, streigid, riiklikud piirangud, katkestused side- või energiateenustes või muud asjaolud, mida Teenusepakkuja ei saanud mõjutada ega ette näha.
  • Kui vääramatu jõu asjaolu kestab üle 30 päeva, on mõlemal poolel õigus leping lõpetada, teavitades teist poolt kirjalikult.
  1. HUVIDE KONFLIKT
  • HR Eesti OÜ kohustub vältima huvide konflikti, mille korral HR Eesti OÜ ei saa teenust osutada mõlema poole huvisid kahjustamata, kui samas töövaidluses või seotud küsimustes nõustab HR Eesti OÜ juba teist osapoolt (nt tööandjat või teist töötajat).
  • Kui HR Eesti OÜ tuvastab huvide konflikti või saab sellest teada, on HR Eesti OÜ kohustatud viivitamata teavitama Klienti ning vajadusel loobuma teenuse osutamisest vähemalt ühe poole suhtes.
  • Kui huvide konflikt ilmneb alles teenuse osutamise käigus, on Kliendil õigus otsustada, kas jätkata teenust HR Eesti OÜ kaudu või valida endale uus esindaja või nõustaja.
  • HR Eesti OÜ võib huvide konflikti ilmnemisel pakkuda Kliendile alternatiivina kontaktandmeid teiste kvalifitseeritud spetsialistide või õigusteenuse pakkujate kohta, kuid ei vastuta selliste kolmandate isikute teenuste kvaliteedi ega tulemuse eest.
  1. LEPINGU LÕPETAMINE
  • Klient võib tähtajalise paketi korral lepingu lõpetada enne teenuse kasutamist, esitades Teenusepakkujale kirjaliku avalduse. Kui teenuse osutamine on juba alanud või teenus on täielikult osutatud (näiteks konsultatsioon, dokumentide analüüs, töövaidlusmenetluse ettevalmistus või esindus töövaidluskomisjonis), ei ole Kliendil õigust lepingut lõpetada ega nõuda teenustasu tagastamist.
  • Teenusepakkujal on õigus Leping erakorraliselt lõpetada, teatades sellest Kliendile kirjalikult, kui Klient rikub olulisi lepingulisi kohustusi, sealhulgas tasumata arvete korral või ei tee koostööd teenuse osutamiseks vajalike andmete ja dokumentide esitamisel. Sel juhul ei ole Kliendil õigust teenustasu tagastamisele. 
  1. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
  • Kõik lepingust tulenevad või sellega seotud vaidlused ja erimeelsused lahendatakse eelkõige läbirääkimiste teel.
  • Kui pooled ei saavuta kokkulepet läbirääkimiste käigus, lahendatakse vaidlus Eesti Vabariigi seaduste alusel Harju Maakohtus.
  1. MUUD TINGIMUSED
  • Teenusepakkujal on õigus ühepoolselt muuta Üldtingimusi, teavitades Klienti muudatustest e-posti teel vähemalt 14 kalendripäeva enne muudatuste jõustumist.
  • Kui Klient ei nõustu muudatustega, on tal õigus leping üles öelda, teatades sellest kirjalikult enne muudatuste jõustumist. Kui Klient jätkab teenuste kasutamist pärast muudatuste jõustumist, loetakse, et ta on muudatustega nõustunud.
  • Klient kinnitab lepinguga nõustudes, et on käesolevate Üldtingimustega tutvunud, neist aru saanud ja nendega nõus.
See veebisait kasutab teie veebikogemuse parandamiseks küpsiseid.
etET
Avasta
Liiguta